produktów: 0

    0,00

    Przejdź do koszyka »
    Wróć do serwisu
    Szanowny kliencie używamy cookies w celu świadczenia usług. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie. Możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
    Twoja firma w Google, czyli jak skutecznie pozycjonować stronę www - Sałkowski Damian

    Sałkowski Damian

    Twoja firma w Google, czyli jak skutecznie pozycjonować stronę www

    Oprawa: miękka | Wydawnictwo: Poltext

    Aktualnie niedostępny

    SEO (Search Engine Marketing) stanowi formę marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Ponieważ rynek wyszukiwarek w Polsce jest zdominowany przez Google, zatem w Polsce SEO to nic innego niż marketing w Google.
    SEO w Polsce nazywane jest często również pozycjonowaniem stron. Celem SEO jest umieszczenie danej witryny jak najwyżej w wynikach wyszukiwania dla wybranego słowa kluczowego.
    Wielką zaletą SEO jest to, że stanowi on formę reklamy, która przez zdecydowaną większość internautów nie jest uznawana za reklamę. Co oznacza, że potencjalne korzyści dla firm związane z umiejętnym korzystaniem z SEO mogą być ogromne. I o tym właśnie jest ten poradnik, napisany przez jednego z najlepszych w Polsce znawców tej metody.
    Pozycjonowanie to jedna z niewielu form gdzie szanse zaistnieć ma każdy. Nie tylko duże firmy zajmują wysokie pozycje w wyszukiwarce.
    W książce znajdziesz informację między innymi o tym:
    - jak działają wyszukiwarki,
    - co decyduje o wysokiej pozycji w wyszukiwarcek,
    - jak się zachować kiedy zlecasz pozycjonowanie,
    - jak dostosować swoją witrynę do standardów wyszukiwarki,
    - jak przygotować odpowiednią strategię,
    - na co uważać decydując się na pozycjonowanie,
    - jak analizować efekty swoich działań
    Damian Sałkowski na co dzień tworzy SENUTO – narzędzie do audytu, automatyzacji i wspomagania optymalizacji SEO witryn internetowych. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla dużych i małych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych.
    Autor książek: Analiza SEO w pigułce i Kurs Google Analytics oraz współautor książki Marketing internetowy: Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki. Na Uczelni Łazarskiego prowadził wykłady z marketingu internetowego. Posiadacz certyfikatu specjalisty Google AdWords (Google AdWords Individual Qualification) oraz Google Analytics (Google Analytics Individual Qualification). Mistrz Polski SEO

    Sumliński

    Detale techniczne

    Oprawa: miękka | Ilość stron: 160 | Wydawnictwo: Poltext | Data premiery: 2015-10-03 | Wymiary: 14.1x21.8cm | EAN: 9788375615869

     
     
    Metody płatności Nasi partnerzy logistyczni Sprawdzona usługa
    Metody płatności: Za Pobraniem, MasterCard, Visa, PayU, PayPal Nasi partnerzy logistyczni: XLM.pl, FedEx, Inpost
    • Szybka dostawa
    • Ochrona konsumenta
    • Polityka prywatności
    • 14-dniowe prawo zwrotu
    • Bezpieczne płatności
    • Szyfrowanie SSL