produktów: 0

    0,00

    Przejdź do koszyka »
    Wróć do serwisu
    Szanowny kliencie używamy cookies w celu świadczenia usług. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie. Możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
    Dieta i trening Jak zdrowo budować siłę i wytrzymałość - Biłous Katarzyna

    Biłous Katarzyna

    Dieta i trening Jak zdrowo budować siłę i wytrzymałość

    Oprawa: miękka ze skrzydełkami | Wysyłamy w: Realizacja 3-5 dni roboczych
    Wydawnictwo: Edgard

    Silna wola i ciężki trening fizyczny nie wystarczą, by osiągnąć maksimum możliwości sportowych. Najlepsi sportowcy korzystają z fachowej wiedzy dietetyków.
    Katarzyna Biłous na co dzień wspiera maratończyków, ultramaratończyków, triatlonistów, a także sportowców amatorów. W książce Dieta i trening prezentuje przykłady gotowych jadłospisów, które pozwolą kontrolować masę ciała w zależności od poziomu intensywności wysiłku. Podpowiada również, jak samodzielnie stworzyć indywidualny plan żywieniowy dostosowany do twoich potrzeb – przed treningiem i w jego trakcie, na zawodach i po nich. Dzięki profesjonalnym wskazówkom autorki książki zredukujesz tkankę tłuszczową oraz zbudujesz masę mięśniową, a także wypracujesz nowe nawyki żywieniowe, które przyniosą korzyści dla twojej sprawności fizycznej, zdrowia i samopoczucia.
    Dzięki poradnikowi:
    precyzyjnie ustalisz, ile i jak jeść, aby w pełni wykorzystać naturalny potencjał
    poznasz najważniejsze zasady żywieniowe, które pomagają zregenerować organizm po zawodach i wzmacniają odporność
    odkryjesz skuteczne sposoby, jak uniknąć odwodnienia i zakwaszenia organizmu
    dowiesz się, na co zwracać uwagę podczas zakupów oraz jakie przekąski wybierać
    Ciało sportowca jest jak silnik – by osiągać jak najlepsze wyniki potrzebuje nie tylko wytrzymałych rozwiązań konstrukcyjnych, lecz także doskonale dobranego paliwa. Ta książka daje przepisy na przygotowanie mieszanki dającej maksimum mocy wtedy, kiedy jej właśnie potrzebujesz.
    Marek Dudziński, redaktor naczelny magazynu „Runner's World”
    Uzupełniając swój trening o odpowiednia dietę, zacząłem rozumieć, czym jest „paliwo” dla długodystansowca w triatlonie. Wcześniej jadłem produkty powszechnie uważane za zdrowe, ale dopiero odpowiednie zbilansowanie posiłków pomogło mi osiągnąć docelową wagę startową. Dzięki książce Kasi możesz w prosty sposób zrozumieć, czego potrzebuje organizm sportowca. Polecam.
    Kacper Adam, Mistrz Polski dystansu Half Ironman, z rekordem życiowym 3 h 51 m
    O autorce:
    Katarzyna Biłous – dyplomowany specjalista dietetyk, trener żywienia w dyscyplinach wytrzymałościowych, terapeuta zaburzeń odżywiania. Członek Polskiego Towarzystwa Dietetyki, założycielka poradni dietetycznej DietoVita.pl. Kilkukrotna zwyciężczyni biegów górskich na orientację. Publikowała artykuły m.in. w czasopismach „Runner’s World”, „Women’s Health” oraz serwisie TreningBiegacza.pl. Prowadziła warsztaty dla uczestników wielu największych wydarzeń sportowych w Polsce.

    Chrostowski

    Detale techniczne

    Oprawa: miękka ze skrzydełkami | Ilość stron: 272 | Wydawnictwo: Edgard | Data premiery: 2016-03-09 | Wymiary: 14.8x21.0cm | EAN: 9788377886595

     
     
    Metody płatności Nasi partnerzy logistyczni Sprawdzona usługa
    Metody płatności: Za Pobraniem, MasterCard, Visa, PayU, PayPal Nasi partnerzy logistyczni: XLM.pl, FedEx, Inpost
    • Szybka dostawa
    • Ochrona konsumenta
    • Polityka prywatności
    • 14-dniowe prawo zwrotu
    • Bezpieczne płatności
    • Szyfrowanie SSL