produktów: 0

    0,00

    Przejdź do koszyka »
    Wróć do serwisu
    Szanowny kliencie używamy cookies w celu świadczenia usług. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie. Możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
    Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego - Ewelina Masiarz

    Ewelina Masiarz

    Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego

    Oprawa: miękka ze skrzydełkami | Wydawnictwo: Novae Res

    Aktualnie niedostępny

    Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców?

    Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko?

    Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu?
    Czy zawsze umiesz bezbłędnie przechwycić komunikat marketingowy?
    Jak zacierają się granice pomiędzy spontanicznym działaniem użytkowników a zaplanowanymi akcjami marketingowymi?
    Na ile social media są nadal social?

    Autorka, prezentując różne metody, pokazuje, jak można umiejętnie wykorzystać ludzkie emocje w celach handlowych. Dziś, w dobie wszechobecnego Internetu, wszystko zdaje się być dozwolone, bo przecież „cel uświęca środki”…

    Promocje

    Detale techniczne

    Oprawa: miękka ze skrzydełkami | Ilość stron: 82 | Wydawnictwo: Novae Res | Data premiery: 2016-03-09 | Wymiary: brak informacji | EAN: 9788380830585

     
     
    Metody płatności Nasi partnerzy logistyczni Sprawdzona usługa
    Metody płatności: Za Pobraniem, MasterCard, Visa, PayU, PayPal Nasi partnerzy logistyczni: XLM.pl, FedEx, Inpost
    • Szybka dostawa
    • Ochrona konsumenta
    • Polityka prywatności
    • 14-dniowe prawo zwrotu
    • Bezpieczne płatności
    • Szyfrowanie SSL