produktów: 0

    0,00

    Przejdź do koszyka »
    Wróć do serwisu
    Szanowny kliencie używamy cookies w celu świadczenia usług. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie. Możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
    Opowieści w marketingu - Szlak Jacek

    Szlak Jacek

    Opowieści w marketingu

    Oprawa: miękka | Wysyłamy w: Realizacja 3-5 dni roboczych
    Wydawnictwo: Słowa i Myśli

    cena:34,41zł
    cena detaliczna: 37,00zł
    Dodaj do koszyka »

    Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to skutecznie, żeby klienci stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej marki na dobre i na złe?

    „Opowieści w marketingu” to książka, w której znajdziesz wiele inspiracji, ciekawych rozwiązań, przykładów wykorzystania najbardziej skutecznych narzędzi marketingu narracyjnego. Autor porusza różne aspekty budowania świata narracji. Przekaz musi docierać wieloma kanałami, być transmedialny w pełnym tego słowa znaczeniu: wykorzystywać media w charakterystyczny dla nich sposób, budując z nich, jak z mozaiki, pełny obraz budzący głębokie emocje i wyzwalający potrzebę określonych działań.

    Książka została podzielona na 4 części, które stanowią trzon wszelkich działań marketingu narracyjnego, czyli content marketing, storytelling, media relations i marketing wirusowy.
    Znajdziesz tu wiele praktycznych wskazówek popartych konkretnymi case studies, przykładami z Polski i zagranicy.

    Po przeczytaniu „Opowieści w marketingu” dowiesz się:
    - jak umiejętnie i z wyczuciem wykorzystać real-time marketing,
    - jakie stosować reguły storytellingu zgodnie ze sztuką budowania opowieści,
    - czy reklama natywna ma sens,
    - czy content marketing jest zagrożeniem dla mediów,
    - dlaczego marketing wirusowy to niezwykle potężne narzędzie, które może przynieść ogromny sukces, ale również zapędzić markę w „kozi róg”.

    Braun

    Detale techniczne

    Oprawa: miękka | Ilość stron: 206 | Wydawnictwo: Słowa i Myśli | Data premiery: 2016-04-26 | Wymiary: 16.0x23.4 | EAN: 9788363566487

     
     
    Metody płatności Nasi partnerzy logistyczni Sprawdzona usługa
    Metody płatności: Za Pobraniem, MasterCard, Visa, PayU, PayPal Nasi partnerzy logistyczni: XLM.pl, FedEx, Inpost
    • Szybka dostawa
    • Ochrona konsumenta
    • Polityka prywatności
    • 14-dniowe prawo zwrotu
    • Bezpieczne płatności
    • Szyfrowanie SSL