produktów: 0

    0,00

    Przejdź do koszyka »
    Wróć do serwisu
    Szanowny kliencie używamy cookies w celu świadczenia usług. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie. Możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
    Jak przyjmować reklamacje - Anna Jeleńska

    Anna Jeleńska

    Jak przyjmować reklamacje

    Oprawa: miękka | Wysyłamy w: 3-5 dni roboczych
    Wydawnictwo: Forum Doradców Podatkowych

    cena:35,88zł
    cena detaliczna: 36,99zł
    Dodaj do koszyka »

    Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ma służyć poprawie ochrony konsumentów, a dla sprzedawców i usługodawców oznacza spore kłopoty. Zaczyna ona obowiązywać od 25 grudnia br.

    Najważniejsze zmiany wynikające z tej ustawy, które mają chronić wszystkich słabszych uczestników rynku - to wydłużenie prawa do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość z 10 do 14 dni oraz wymóg uzyskania wyraźnej zgody konsumenta na wszelkie dodatkowe płatności wykraczające poza uzgodnione wynagrodzenie za główne obowiązki umowne przedsiębiorcy. Dzięki temu zawieranie umów dotyczących towarów i usług ma być dla klientów bezpieczniejsze.

    Konsument, który kupi wadliwy produkt lub wykonane dzieło, składając reklamację, będzie mógł wybierać między naprawą, wymianą, obniżeniem ceny a odstąpieniem od umowy.

    Promocje

    Detale techniczne

    Oprawa: miękka | Ilość stron: 208 | Wydawnictwo: Forum Doradców Podatkowych | Data premiery: 2014-12-30 | Wymiary: 16.5x23.5cm | EAN: 9788363913496

     
     
    Metody płatności Nasi partnerzy logistyczni Sprawdzona usługa
    Metody płatności: Za Pobraniem, MasterCard, Visa, PayU, PayPal Nasi partnerzy logistyczni: XLM.pl, FedEx, Inpost
    • Szybka dostawa
    • Ochrona konsumenta
    • Polityka prywatności
    • 14-dniowe prawo zwrotu
    • Bezpieczne płatności
    • Szyfrowanie SSL